TM Unlimiter 0.4.2.0
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TM Unlimiter 0.4.2.0
Yet another blockmixing tool has arrived: TMUnlimiter. Instead of reimplementing track loading and editing like has been done up to now, this tool actually patches the official, ingame track editor and removes the block placement limitations. This means that you can effectively make blocks overlap, place ground-only blocks in the air, etc... directly from the same editor you use to create the rest of your track!
Features:
Place blocks so that they partially or completely overlap
Place ground-only blocks in the air and air-only blocks on the ground
Oversize tracks: customize the size of the building area, enlarging it up to 256x256! (See the readme in the download for more information)
New in 0.4: place blocks from *all* environments in your track! (Note that you also need to run TMUnlimiter for playing tracks that use this)
Environment-mixed track by TbdTofGermany
TMUnlimiter patches your game in-memory; no files on your harddrive are modified. However, it will only work for TMUF and TMNF; also it will only work on the retail version, Steam versions are not supported.
As usual, the tool is open source. Smile
Download TMUnlimiter 0.4.2: http://www.mediafire.com/?60swd0nrmfypgs8
VS2010 runtime (install if you get an error about msvcr100.dll): http://www.microsoft.com/downloads/en/de...bf0912db84
Source code (C++, VS2010): http://www.mediafire.com/?762s27a2gdihsa2
Usage: simply extract the archive to your TMUF/TMNF folder, and run the exe.
Changes in 0.4.2:
Fixed the crash that occurred in 0.4.1 when painting blocks from external environments.
Features:
Place blocks so that they partially or completely overlap
Place ground-only blocks in the air and air-only blocks on the ground
Oversize tracks: customize the size of the building area, enlarging it up to 256x256! (See the readme in the download for more information)
New in 0.4: place blocks from *all* environments in your track! (Note that you also need to run TMUnlimiter for playing tracks that use this)
Environment-mixed track by TbdTofGermany
TMUnlimiter patches your game in-memory; no files on your harddrive are modified. However, it will only work for TMUF and TMNF; also it will only work on the retail version, Steam versions are not supported.
As usual, the tool is open source. Smile
Download TMUnlimiter 0.4.2: http://www.mediafire.com/?60swd0nrmfypgs8
VS2010 runtime (install if you get an error about msvcr100.dll): http://www.microsoft.com/downloads/en/de...bf0912db84
Source code (C++, VS2010): http://www.mediafire.com/?762s27a2gdihsa2
Usage: simply extract the archive to your TMUF/TMNF folder, and run the exe.
Changes in 0.4.2:
Fixed the crash that occurred in 0.4.1 when painting blocks from external environments.
cedstunt27- Modérateur c@nt
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Re: TM Unlimiter 0.4.2.0
lien déjà posté ici, ce qui n'enlève rien au plaisir de revoir cette vidéo mais tu pourrais traduire au lieu de faire un copier-coller, gros fénéant !!
Mr.Crash666- Admin
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Re: TM Unlimiter 0.4.2.0
Non non, tu as bien fait de créer un nouveau sujet pour TMU 4.2, mon message ne devrait parler que du bug que j'avais sur l'ancienne version.
Alors là, trop fort ! Ca ouvre des possibilités infinies en multipliant le nombre de blocs utilisables.
Très impatient de tester aussi, je vais pourvoir repartir à la chasse aux bugs pour mes maps Fort Boyard...
Alors là, trop fort ! Ca ouvre des possibilités infinies en multipliant le nombre de blocs utilisables.
Très impatient de tester aussi, je vais pourvoir repartir à la chasse aux bugs pour mes maps Fort Boyard...
ClaLeroy- Admin
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Re: TM Unlimiter 0.4.2.0
Mr.Crash666 a écrit:lien déjà posté ici, ce qui n'enlève rien au plaisir de revoir cette vidéo mais tu pourrais traduire au lieu de faire un copier-coller, gros fénéant !!
je sais bien sauf que claude en fait juste une brief de ce qu'on avait parler oralement seulement yavait pas tout le monde hier soir quand on l'a decouvert !
ceci-dit il est vrai que j'ai été un gros fénéant et que j'aurais pu (dû) le traduire
ClaLeroy a écrit:Non non, tu as bien fait de créer un nouveau sujet pour TMU 4.2, mon message ne devrait parler que du bug que j'avais sur l'ancienne version.
Alors là, trop fort ! Ca ouvre des possibilités infinies en multipliant le nombre de blocs utilisables.
Très impatient de tester aussi, je vais pourvoir repartir à la chasse aux bugs pour mes maps Fort Boyard...
pi oui je me suis dit comme sa on l'a en officiel avec la vidéo tout ! et sa nous permet de pouvoir en débattre publiquement sur un sujet approprié ^^
ps : oui je commence a être fonfon ^^'
cedstunt27- Modérateur c@nt
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